^思家大戰^ ^放水^笑翻天

思家大戰|李思捷瘋狂放水引爆笑吉吉晒聰明仔金句驚豔眾人

wp

由李思捷主持及監製的《施巴 pH 5.5 潔膚浴露呈獻:思家大戰》第三季,逢周日晚 8 時 30 分翡翠台播映。後晚(9 日)播出一集,有周吉佩率領的「中音五強」隊,成員包括李佳、羅啟豪(英國豪)、龍婷及顏志恒,對戰室內設計師老闆 Tim Tim 率領的「TimTim Team」隊,成員包括 Timothy、

「中音五強」隊,(左起)隊長周吉佩、成員李佳、羅啟豪(英國豪)、龍婷及顏志恒(圖片來源:TVB)
「中音五強」隊,(左起)隊長周吉佩、成員李佳、羅啟豪(英國豪)、龍婷及顏志恒(圖片來源:TVB)

Tiger、Sonia、Zila。

「中音五強」應主持李思捷要求高歌《我們的名字》炒熱氣氛,席間思捷問到五人參加《中年好聲音》後的感想與轉變時,吉吉腦筋急轉彎謂:「我依家自信心多咗、人都聰明咗,考試仲得 100 分添!」獲得全場掌聲。至於英國豪則成為隊中「可愛擔當」,除了長期含羞答答的表情成焦點外,他的「蛻變感言」亦夠晒出乎意料:「冇咁怕醜,人人都話我瘦咗。」思捷聞言即和應謂:「係靚仔咗。」本周李思捷大發慈悲,戲癮上身玩繞場一周之餘,更向兩隊連環放水。首先,由於李佳因廣東話不佳,搶答題目時竟將「歌舞廳」誤說成「Ballroom」,幸獲思捷循循善誘才解釋清楚「Ballroom」的李佳式定義,其間二人對話內容相當爆笑,先是李佳一臉無辜問道:「你明唔明我講咩?」思捷眼神死回應:「I know!」李佳即歡呼謂:「Exactly」,再換來思捷抵死謂:「But they(工作人員) don’t know.」而當李佳得悉自己辭不達意後,即以英語向思捷道歉:「I am sorry, make it so complicated」,思捷再中英夾雜地搞笑回應:「It’s not complicated, it’s fine 咁你仲 play 唔 play 呀?」相當爆笑。

「中音五強」呢個出場甫好有隊型。04-04b    吉吉個自我介紹夠晒活潑幽默之餘,佢啲可愛表情都好加分。05  李佳同李思捷嘅互動,絕對係全晚亮點。06-07  英國豪話最大得著係人人都話佢瘦咗,思捷即刻接招讚豪仔「靚仔咗」。08  龍婷話得著係歌路闊咗。09-10  《我們的名字》,正呀!11-11d  李思捷同李佳中英夾雜嘅對話真係好搞笑。12  龍婷同思捷都勁有火花。13  顏志恒答咩要做晒手勢?14-17  思捷今集玩得好放,除咗大發慈悲瘋狂「放水」,仲玩埋繞場一周兼搭膊頭。(圖片來源:TVB)
「中音五強」呢個出場甫好有隊型。04-04b 吉吉個自我介紹夠晒活潑幽默之餘,佢啲可愛表情都好加分。05 李佳同李思捷嘅互動,絕對係全晚亮點。06-07 英國豪話最大得著係人人都話佢瘦咗,思捷即刻接招讚豪仔「靚仔咗」。08 龍婷話得著係歌路闊咗。09-10 《我們的名字》,正呀!11-11d 李思捷同李佳中英夾雜嘅對話真係好搞笑。12 龍婷同思捷都勁有火花。13 顏志恒答咩要做晒手勢?14-17 思捷今集玩得好放,除咗大發慈悲瘋狂「放水」,仲玩埋繞場一周兼搭膊頭。(圖片來源:TVB)

是集問題有易有難,其中一條難度系數較高題目為:「填一個字,人到中年就會愈嚟愈 x」,由於得出答案足足有六個,原以為是「放水」題目的兩隊,先後拋出頹、老、慢及窮等自以為必中答案,豈料「全軍覆沒」,李思捷見戰況如此不堪時,亦忍不住拋出一句:「我真係發覺我自己愈嚟愈窮!」到底真正答案是甚麼?密切留意最新一集《思家大戰》。

(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)