^麥長青^粗魯行為^譚玉瑛^反擊

請1日假去旅行|麥長青粗魯行為引議譚玉瑛嘴砲反擊改不改是另一回事

wp

旅遊節目《比亞迪香港呈獻:請 1 日假去旅行 廣州篇》,本周四、五晚上 10 點半翡翠台播映。今晚(7 日)一集,除了譚玉瑛、麥長青(麥包)和陳懿德外,邵初亦會加入主持行列,還有黎諾懿及在《BB 來了》飾演其女兒的妃頤妹妹擔任嘉賓。

爬金山都好美味。(圖片來源:TVB)
爬金山都好美味。(圖片來源:TVB)

今晚首個行程,譚玉瑛、麥包和陳懿德去了有逾八百年歷史的沙灣古鎮遊玩,大歎當地特色美食如掟死狗、爬金山和薑埋奶等;之後再去西坊大院體驗文青之旅,麥包更親手炮製手調飲料孝敬譚玉瑛,他笑言:「呢個就係我喺廣州兩年學到嘅嘢,當冇人搵我拍嘢,我就會喺街上面賣檸檬茶!」晚上食飯時,德德問麥包與譚玉瑛為何如此老友,麥包笑言:「可能人夾人,佢(譚玉瑛)同黎芷珊都好包容我,我有時比較粗魯冇乜禮貌,但佢哋都好接納我。」譚玉瑛聞言即加一句:「原來你都知嘅,知都好緊要架,但改唔改就係一件事!」

今集繼續係德德負責開車四圍去,第一站去咗沙灣古鎮。(圖片來源:TVB)
今集繼續係德德負責開車四圍去,第一站去咗沙灣古鎮。(圖片來源:TVB)

翌日行程,邵初、黎諾懿和妃頤妹妹加入與三名主持到廣州長隆度假區一遊,度假區有齊野生動物世界、水上樂園、大型主題樂園、馬戲團等。野生動物世界內有逾 2 萬隻動物,包括河馬、犀牛、長頸鹿和斑馬等,更有珍貴的白老虎和熊貓。在大型主題樂園中,諾懿化身廿四孝爸爸陪妃頤妹妹玩兒童版過山車、跳樓機等,畫面溫馨。兩位同屆港姐德德和邵初在水上樂園大解放,姊妹情深的兩人穿上同款泳衣,除了孖住玩漂流外,還會挑戰刺激度爆錶的滑水梯,玩完被邵初扶着走的德德說:「鍾意刺激嘅人真係要嚟玩!」晚上兩姊妹參加水上電音派對狂歡,Chill 到爆。

百虎山有好多唔同種類老虎。(圖片來源:TVB)
百虎山有好多唔同種類老虎。(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)